#WIMSWEEK 008

10 jun 2016 | communicatie

Er is zoveel te lezen en te leren. En dus is het altijd weer kiezen wat ik met je deel voor het weekend. Vijf artikelen, blogs of vlogs is de beperking die ik me hier opleg. Laat je inspireren.

The curious downside of an owners mindset
Topblog: Waarover hebben we het precies als we om “ondernemerschap” vragen?

Managementrol: Boksbal
Over het ontbrekende hoofdstuk in boeken over organisatiekunde.

Online retail, veel bodemloze putten
Is e-commerce een bubble? Deze week nuancerende artikelen over de boekenmarkt, over Makro online, plus deze sterke analyse van grote spelers als Bol en Zalando. Ter overdenking.

Overtuigen op het internet; zo doen Cool Blue en Iens het
Ook over online, maar overtuigingsprincipes zijn natuurlijk niet gebonden aan tijd en plaats.

‘This is a Generic brand Video’: zo moet je verhaal dus niet…
Het toetje van de week is een klassieker: een heerlijke video waarin de bedrijfsfilm te kijk wordt gezet. Dan kijk je toch anders naar eigen filmpjes..

Deel dit met

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meer:

Zo ene

Zo ene

Als ik me buk valt m’n bril in de wcStaat er drie plakjes, dan vind ik er maar tweeMoet er eentje kotsen, dan heb ik net...

Lees meer
Wachten op post

Wachten op post

Dat je zó kunt wonen. Dat je zó kunt leven. Charles en ik moeten beiden hetzelfde gedacht hebben, terwijl we rondliepen in de...

Lees meer