Marketing voor dummies

1 aug 2017 | communicatie, marketing, ondernemen

Je concurrenten staan er bekend om:

  • Aannemers om hun uitloop en hun meerwerk
  • Verzekeraars om hun kleine lettertjes
  • Makelaars en autoverkopers om hun gladde praatjes
  • Horecapersoneel om hun horkerige manieren
  • Ambtenaren om hun traagheid
  • Pakketbezorgers om hun verkeersgedrag
  • En accountants, IT-ers, coaches, advocaten om…..

Als het goed is heb je er geen onderzoek voor nodig. Als het goed is wéét je waar je concurrenten om bekend staan. Marketing is zorgen dat je dáár niet bij hoort. Dat ze over jou zeggen: Maar ik ken één uitzondering”.

Ingewikkelder is het niet.

Deel dit met

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meer:

Tevroegpensioen

Tevroegpensioen

Ik was er wel klaar mee. Met bedrijven en organisaties, met adviseren, trainen en interimmen. Met het gedoe. Dacht ik. En...

Lees meer
Zo ene

Zo ene

Als ik me buk valt m’n bril in de wcStaat er drie plakjes, dan vind ik er maar tweeMoet er eentje kotsen, dan heb ik net...

Lees meer
Wachten op post

Wachten op post

Dat je zó kunt wonen. Dat je zó kunt leven. Charles en ik moeten beiden hetzelfde gedacht hebben, terwijl we rondliepen in de...

Lees meer