Het

8 jan 2009 | anders

Aida op TV. Dat was lang geleden en nu eens niet de opera, maar AIDA van de commerciële communicatie. Het model van Strong  is inmiddels bijna 100 jaar oud, maar springlevend. Dat bewees vrije jongen Egbert Hennen met z’n ekkeddemie. Hij stond met een flipover voor het klasje topverkopers van Jort Kelder. Verder dan dan A van ettensiun kwam hij gisteren niet, maar er komen nog negen afleveringen.
Leuk programma wel, maar de deelnemers vielen me een beetje tegen. Een zelfverklaard heks ligt er al weer uit, de Nederlandse Obama kwam met de bus en verder veel jonge honden met drive, ambitie, power. Kicken, sport en spanning is wat hen drijft. En natuurlijk het eerste miljoen. Ik gok op Marinelle. Die heeft het wel in zich.

Deel dit met

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meer:

Tevroegpensioen

Tevroegpensioen

Ik was er wel klaar mee. Met bedrijven en organisaties, met adviseren, trainen en interimmen. Met het gedoe. Dacht ik. En...

Lees meer
Zo ene

Zo ene

Als ik me buk valt m’n bril in de wcStaat er drie plakjes, dan vind ik er maar tweeMoet er eentje kotsen, dan heb ik net...

Lees meer
Wachten op post

Wachten op post

Dat je zó kunt wonen. Dat je zó kunt leven. Charles en ik moeten beiden hetzelfde gedacht hebben, terwijl we rondliepen in de...

Lees meer