Sensationeel Prijzenfestival met Allerlei Aantrekkelijke Aanbiedingen en Leuke Attracties voor Jong en Oud

4 dec 2009 | communicatie

De bakker schreef het persbericht op de computer van zijn dochter. De slager vond het hier en daar niet duidelijk genoeg, vooral over de barbecue en schreef er een stukje bij. Volgens de chef van de Kaas & Noten Galerie moesten er meer aanbiedingen in en de vrouw van de baas van de videotheek miste de grabbelton. De slijterij en de textielshop herschreven samen op een avond het stuk om het pakkender te maken, waarna de dochter van de bloemist het een beetje opleukte met wat verschillende lettertypes. Het bestuur van de winkeliersvereniging controleerde het nog een keer, ontdekte dat er nog iets in moest over gratis parkeren. Ze haalden alle witregels er uit, en zo paste het toch precies op 1 A4tje. Daarna werd het verstuurd.

Vier van de vijf kranten legden het ongelezen ter zijde, de kabelkrant begon er wel aan, maar gaf halverwege op. Alleen de wijkbode publiceerde een berichtje van drie regels, onder de kop “Volgende week braderie”.

 

Deel dit met

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meer:

Zo ene

Zo ene

Als ik me buk valt m’n bril in de wcStaat er drie plakjes, dan vind ik er maar tweeMoet er eentje kotsen, dan heb ik net...

Lees meer
Wachten op post

Wachten op post

Dat je zó kunt wonen. Dat je zó kunt leven. Charles en ik moeten beiden hetzelfde gedacht hebben, terwijl we rondliepen in de...

Lees meer