Promotie

13 nov 2008 | communicatie, ondernemen, verkoop

Van je vrienden moet je het hebben. Ook in zaken. Als ondernemer kun je voor vreemden adverteren tot je een ons weegt, maar waarom niet familie en kennissen ingeschakeld, net als de zwemclub, de toneelvereniging, de oudergroep en je klas van ’79? Ook als ze zelf geen prospect zijn of kunnen worden, kennen ze allemaal minstens één ander, die heel mooi zou staan op jouw klantenlijst. Je moet ze natuurlijk wel even aansporen om daarover na te denken en ze een beetje helpen. Zo maak je van je promotie een sneeuwbal. Daarom hier de oproep aan alle vaste lezers van mijn businessblog om deze door te sturen aan één contactpersoon uit hun adresboek, die er zijn of haar voordeel mee kan doen. Kijk, zo maak je dus vrienden.

Deel dit met

0 reacties

Trackbacks/Pingbacks

  1. Kiloknaller worden in 7 stappen - Wimst - […] niet aan verkoop maar aan afhaal. Zorg voor wachtrijen. Dat is je promotie. Pain is […]

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meer:

Zo ene

Zo ene

Als ik me buk valt m’n bril in de wcStaat er drie plakjes, dan vind ik er maar tweeMoet er eentje kotsen, dan heb ik net...

Lees meer
Wachten op post

Wachten op post

Dat je zó kunt wonen. Dat je zó kunt leven. Charles en ik moeten beiden hetzelfde gedacht hebben, terwijl we rondliepen in de...

Lees meer