Nieuws!

17 nov 2008 | communicatie, ondernemen, strategie, verkoop

Een blog als deze is een goede manier om jezelf scherp te houden. In het weekend mag je even ontspannen, maar op werkdagen schreeuwt hij om gevoed te worden. Want geen nieuws, dan ook geen bezoek. Twee dagen verslappen en het bezoekersaantal keldert. Een week niet geschreven en hij moet aan de intensive care. Zover laat je het beter niet komen.
Het is een goeie discipline; elke dag nieuws maken. Zoals de bakker en de groenteman elke ochtend weer de nieuwe aanbieding op hun stoepbord schilderen. De stopkracht van Nu, Nieuw en Alleen Vandaag
Maar het gaat ook op voor het zakelijke zakendoen. Innoveren en verbeteren heeft geen zin, als je het niet dagelijks van de daken schreeuwt. Vernieuwen is één ding. Nieuws maken is nog iets anders.

Deel dit met

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meer:

Tevroegpensioen

Tevroegpensioen

Ik was er wel klaar mee. Met bedrijven en organisaties, met adviseren, trainen en interimmen. Met het gedoe. Dacht ik. En...

Lees meer
Zo ene

Zo ene

Als ik me buk valt m’n bril in de wcStaat er drie plakjes, dan vind ik er maar tweeMoet er eentje kotsen, dan heb ik net...

Lees meer
Wachten op post

Wachten op post

Dat je zó kunt wonen. Dat je zó kunt leven. Charles en ik moeten beiden hetzelfde gedacht hebben, terwijl we rondliepen in de...

Lees meer