Misschien ligt het aan je verhaal…

6 apr 2016 | acquisitie, adviseren, ondernemen, verkoop

Misschien is je verhaal ook wel niet goed genoeg. Om er anderen mee lastig te vallen. Om bij ze in te breken en ze duidelijk te maken, waarom ze met jou zaken moeten doen. Misschien is dat het wat je tegenhoudt. Je verhaal is niks. In acquisitie.

Of: je verhaal is wel sterk, maar je denkt, dat ze wel wat beters aan hun hoofd hebben, dan luisteren naar je. Omdat ze al zo vaak gebeld worden. Zodat ze niet op jouw geweldige aanbod zitten te wachten. Misschien houdt dat je tegen. Maar hoe geweldig is je verhaal dan echt?

Wat het ook is, het ligt dus aan je verhaal. Voor een goed verhaal gaan deuren open, worden gesprekken onderbroken, mag je ze uit bed bellen, die ondernemers, stuk voor stuk. Voor het verhaal waarvan zij aanwijsbaar beter worden hebben ze altijd tijd.

Dus: je verhaal moet beter. Laat maar horen.

 

Deel dit met

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meer:

Zo ene

Zo ene

Als ik me buk valt m’n bril in de wcStaat er drie plakjes, dan vind ik er maar tweeMoet er eentje kotsen, dan heb ik net...

Lees meer
Wachten op post

Wachten op post

Dat je zó kunt wonen. Dat je zó kunt leven. Charles en ik moeten beiden hetzelfde gedacht hebben, terwijl we rondliepen in de...

Lees meer