Ik zeg het maar één keer

19 mrt 2013 | acquisitie, ondernemen, verkoop

Herhaling was de kracht van reclame. Toen er nog maar twee televisiezenders waren. En geen afstandsbediening, geen internet, geen screenwalls, geen mobile, geen gratis krantjes, geen live events, geen moving billboards, geen youtube,, facebook, twitter, geen….

Duidelijkheid is de kracht van communicatie. Dat was toen en en dat is nu.

Je boodschap moet de eerste keer raak zijn. Niet ongeveer raak, bijna raak, min of meer raak. Nee raak.

Waar hou jij je vandaag mee bezig?

 

Deel dit met

2 Reacties

  1. Frank Los

    Ha die Wim,
    Wist jij dat een klant ongeveer 7 keer contact moet hebben voordat er gekocht wordt? Herhaling is essentieel!
    dikke groet van Frank

    Antwoord
  2. wimaalbers

    Ha Frank
    Lijkt me een te generaliserende stelling voor “de klant”. Niks mis met de klant die zes keer jouw website bezoekt en je dan belt trouwens 🙂 Wel mis als jij het hem zes keer moet uitleggen voor hij warm loopt…

    Antwoord

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meer:

Zo ene

Zo ene

Als ik me buk valt m’n bril in de wcStaat er drie plakjes, dan vind ik er maar tweeMoet er eentje kotsen, dan heb ik net...

Lees meer
Wachten op post

Wachten op post

Dat je zó kunt wonen. Dat je zó kunt leven. Charles en ik moeten beiden hetzelfde gedacht hebben, terwijl we rondliepen in de...

Lees meer