Ben ik jouw tipping point?

12 nov 2013 | acquisitie, marketing, ondernemen

Ik ben geen gadgetman. Ik heb geen racefiets en geen bladblazer. Geen drone en zelfs geen digitale camera. Ik ben wat je noemt een “late adopter” of een “laggard”. Ik nam pas kleurentelevisie toen ze stopten met uitzenden in zwart wit.

Ik heb wel een smartphone. Een hele goede zelfs. Altijd gehad. Dat komt; ik was er vroeg bij met social media en met de cloud. Een “early adopter” zeg maar gerust. Zoals ik ook me ook als een van de eersten met content, bloggen en inbound marketing bezighield.

Je weet dus niet wat je aan me hebt. Ik ben trendsetter en laatkomer tegelijk, afhankelijk van wat je te bieden hebt.

Als je wilt weten waar ik zit op de adoptiecurve van je product, dienst of merk, dan moet je me volgen. Jezelf een beetje verdiepen in wie ik ben en waarvoor ik warm loop. Waarvoor wel en waarvoor niet. Het zou maar zo kunnen dat ik verspilde moeite ben. Of je tipping point.

 

Deel dit met

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meer:

Zo ene

Zo ene

Als ik me buk valt m’n bril in de wcStaat er drie plakjes, dan vind ik er maar tweeMoet er eentje kotsen, dan heb ik net...

Lees meer
Wachten op post

Wachten op post

Dat je zó kunt wonen. Dat je zó kunt leven. Charles en ik moeten beiden hetzelfde gedacht hebben, terwijl we rondliepen in de...

Lees meer