#WIMSWEEK 002 – inspiratie voor je marketing

1 apr 2016 | communicatie

Waarom u vooral niet uzelf moet blijven
Het slechtste advies aller tijden

4 Questions That Unlock Brand Potential
Over hoe je merk in het hoofd van de klant zit

Heb je last of lol van je mening?

Klanten waarderen ¨uitgesproken¨ professionals

Verpakking vs. Inhoud: hoe de aandacht van B2B-marketeers langzaam verschuift.
Over verkopen of gekocht worden

Millenials are even grumpier than babyboomers in customer service
Klant(on-)tevredenheid; verschillen tussen generaties

Deel dit met

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meer:

Zo ene

Zo ene

Als ik me buk valt m’n bril in de wcStaat er drie plakjes, dan vind ik er maar tweeMoet er eentje kotsen, dan heb ik net...

Lees meer
Wachten op post

Wachten op post

Dat je zó kunt wonen. Dat je zó kunt leven. Charles en ik moeten beiden hetzelfde gedacht hebben, terwijl we rondliepen in de...

Lees meer