Viraal gaan in 5 seconden

3 apr 2013 | communicatie, presenteren

Soms word je geraakt door een boodschap. Door de urgentie van de mededeling, door de toonzetting, de logica en de eenvoud. Door de overtuigingskracht, om het samen te vatten. Zo’n voltreffer circuleert nu op youtube. “Roken is zóó ….”  is een campagne van KWF kankerbestrijding en hij is zóó …. goed, dat ik hem graag deel en doorstuur. Roken is zóó… witte sokken in sandalen, terugrekenen naar guldens, faxen, Hyves, strippenkaart, etcetera.

Roken is zóó… is zo FLuisterMarketing ook. Communicatie met, van en door de doelgroep; een kernboodschap van 5 seconden, over een lastig onderwerp en toch sympathie opwekkend, humorvol zelfs, met een interactieve en multimediale uitwerking. Perfect aansluitend op gevoelsniveau, met echte mensen, hun taal en hun beelden. Enfin, Roken is Zóó.. is het tegengestelde van schreeuwmarketing.

Mooie denkoefening voor straks. Je hebt vast wel ergens een pauzemomentje. Wat zou jouw verhaal zijn als je 5 seconden prime time kreeg? Welke boodschap heb jij voor je buurman, je klanten , voor de wereld. Waarmee ga jij viraal?

 

Deel dit met

1 Reactie

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meer:

Zo ene

Zo ene

Als ik me buk valt m’n bril in de wcStaat er drie plakjes, dan vind ik er maar tweeMoet er eentje kotsen, dan heb ik net...

Lees meer
Wachten op post

Wachten op post

Dat je zó kunt wonen. Dat je zó kunt leven. Charles en ik moeten beiden hetzelfde gedacht hebben, terwijl we rondliepen in de...

Lees meer