Toverformule

8 sep 2009 | communicatie, verkoop

Het is een wonderlijke  paradox; hoe meer er op het internet te vinden is, des te banger we zijn om iets te missen. Al wat ons toeglimt van achter de ruitjes van de digitale automatiek lijkt even lekker. We zappen, surfen en klikken alsof we snacken. We zijn gewillige slachtoffers van onze impulsen, zonder een restje zelfcontrole.
Aanbieders maken er handig gebruik van. Ze appelleren aan onze nieuwsgierigheid en suggereren tijdelijkheid en schaarste. Een van de krachtigste virtuele toverformules is dan ook:  “Mis dit niet!”

Deel dit met

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meer:

Tevroegpensioen

Tevroegpensioen

Ik was er wel klaar mee. Met bedrijven en organisaties, met adviseren, trainen en interimmen. Met het gedoe. Dacht ik. En...

Lees meer
Zo ene

Zo ene

Als ik me buk valt m’n bril in de wcStaat er drie plakjes, dan vind ik er maar tweeMoet er eentje kotsen, dan heb ik net...

Lees meer
Wachten op post

Wachten op post

Dat je zó kunt wonen. Dat je zó kunt leven. Charles en ik moeten beiden hetzelfde gedacht hebben, terwijl we rondliepen in de...

Lees meer