Geef me je unieke trefwoord

13 apr 2017 | acquisitie, marketing, momentum, netwerken, verkoop

Je bent niet zo duidelijk als je denkt. In ieder geval niet duidelijk genoeg. Jijzelf, je organisatie, je team moeten het doen met een heel klein plekje op mijn harde schijf. Een paar kilobyte, ergens in een hoekje, van een map, op een lijstje tussen tetrabytes aan informatie van anderen. Die ik ook moet onthouden. Die ik moet kunnen terugvinden als het nodig is. Het minste wat je me kunt geven is een zoekterm. Een trefwoord. Geef me jouw trefwoord.

Wat ik graag van je wil weten is:

  1. Wanneer moet ik je bellen. Bij wat voor vraag of welk probleem dat ik ga tegenkomen?
  2. Waarom jij en niet iemand anders. Wat mis ik als ik jou oversla?
  3. Hoe komt het dat je zo goed bent als je zegt? Wat zit erachter? Wat drijft je?
  4. Wie kan dat bevestigen? Voor wie heb je het eerder gedaan? Wat zeggen ze over je?
  5. Wat is mijn return op investeren in jou? Wat levert het me op?

Maar als er één ding is dat ik móet weten, wat is je unieke trefwoord? Wat is het ene ding dat ik van je moet opslaan. Hoe wil je dat ik je onthou?
Zie je? Duidelijkheid is soms best verder zoeken.

 

Deel dit met

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meer:

Zo ene

Zo ene

Als ik me buk valt m’n bril in de wcStaat er drie plakjes, dan vind ik er maar tweeMoet er eentje kotsen, dan heb ik net...

Lees meer
Wachten op post

Wachten op post

Dat je zó kunt wonen. Dat je zó kunt leven. Charles en ik moeten beiden hetzelfde gedacht hebben, terwijl we rondliepen in de...

Lees meer