Door anderen gelezen voor jou

door | 22 dec 2011 | communicatie, gedrag, schrijven

Je moet telkens weer een keuze maken. Tussen wel of niet, klik of weg, ja of nee. Wat lees je en wat lees je niet? De blogtitel is je enige hulpmiddel. En na een zin of drie weet je of je de juiste keuze gemaakt hebt. Of je doorleest of weg bent.
Handig als je zo af en toe – eens in het jaar daar – een beetje bij geholpen wordt. Zoals vandaag hier. En morgen misschien ook.
Hieronder mijn meest gelezen blogs van de eerste helft van dit jaar. Door anderen voor je geselecteerd.

– De kunst van het intrigeren
– Het hellende vlak van de aardigheid
– De 20% ROI van netwerken
– De 10 belangrijkste woorden in je offerte
– Lessen leren van Barca
– Overtreed jij wel voldoende regels
– 3 Redenen om nu je prijs te verhogen
– De kunst van het kouten
– Tweestappenplan voor een einde aan de oorlog
– Aangenaam afwijkend gedrag

Heb ik je verleid? Dat deed ik met de hulp van anderen. Zo werkt het namelijk. “Velen gingen u voor.” Het is één van de invloedprincipes van (Cialdini e.a.). Anderen volgen is onweerstaanbaar. We voelen ons veilig in de kudde.