De onbesproken échte les van Simon Sinek

17 jan 2017 | communicatie

Noem het ‘value-based marketing’, ‘purpose-drivenmarketing’ of ‘golden circle marketing’: er is geen organisatie die zich de afgelopen jaren niet heeft gebogen over zijn of haar ‘waarom’. Het waarom, in dit geval, zoals uitgelegd door Simon Sinek. Mensen overtuigen doe je niet door uit te venten wát je doet, maar door ze te vertellen over waaróm je doet wat je doet. Dat is de kern van het verhaal waarmee Sinek een van de meest geciteerde businessgoeroes werd. Er zijn trouwens nog steeds managers genoeg die nog nooit van de man hebben gehoord, maar dat is een ander verhaal.

Iedereen waarom
Dus iedereen moet op zoek naar zijn of haar waarom….. lees hier verder op Marketingfacts

Deel dit met

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meer:

Tevroegpensioen

Tevroegpensioen

Ik was er wel klaar mee. Met bedrijven en organisaties, met adviseren, trainen en interimmen. Met het gedoe. Dacht ik. En...

Lees meer
Zo ene

Zo ene

Als ik me buk valt m’n bril in de wcStaat er drie plakjes, dan vind ik er maar tweeMoet er eentje kotsen, dan heb ik net...

Lees meer
Wachten op post

Wachten op post

Dat je zó kunt wonen. Dat je zó kunt leven. Charles en ik moeten beiden hetzelfde gedacht hebben, terwijl we rondliepen in de...

Lees meer