Selecteer een pagina

Wat te doen als uw marketing niet meer spoort?

10 apr 2012 | communicatie, marketing, organiseren, strategie

Marketing is niet meer wat het geweest is. Onder invloed van marktomstandigheden verouderen de beste plannen en ideeën binnen maanden. Is commercie dan alleen nog opportunisme en hoe verhoudt dat zich tot de strategische rode draad? Is het vasthouden aan de grote lijn en tegelijk iedere dag weer iets anders?

In het beste geval heeft u een marketingplan. Of een document met een andere naam, waarin uw strategie beschreven staat, plus uw uitvoering. Kortom: dat wat u denkt en dat wat u gaat doen. Of dat wat u dácht en zich vóórgenomen had om te gaan doen. Want dat laatste is soms nog wel wat anders. Maar dat is in het beste geval. Dat u een marketingplan hééft. Lees verder..

 

 

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meer:

Wonderland

Wonderland

Op deze dag in 2004 kreeg ik een exclusieve rondleiding in het Frits Philips Muziekgebouw in Eindhoven, door directeur Wim...

Lees meer