Mastodon

Al onze medewerkers

13 jul 2009 | organiseren, verkoop

Mijn bank maakte een fout van een paar tientjes. Inmiddels ben ik een half uur bezig om ze erover aan te spreken. Zonder resultaat. Website, veelgestelde vragen, 0900 klantenservice, spraakcomputerantwoord, verbinding tweemaal zomaar verbroken en niemand van al onze medewerkers aan de lijn kunnen krijgen. Ik wordt al een kwartier lang zo snel mogelijk geholpen.
Er zijn bedrijven die het beter voor elkaar hebben. Verzekeraar-voor-vrouwen Onna-Onna bijvoorbeeld. Altijd een echt mens aan de lijn en je kunt ze je ook laten terugbellen. Klanten (mannen ook) hebben geen boodschap aan al onze medewerkers. Eentje van vlees en bloed is genoeg.

Deel dit met

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meer:

Tevroegpensioen

Tevroegpensioen

Ik was er wel klaar mee. Met bedrijven en organisaties, met adviseren, trainen en interimmen. Met het gedoe. Dacht ik. En...

Lees meer
Zo ene

Zo ene

Als ik me buk valt m’n bril in de wcStaat er drie plakjes, dan vind ik er maar tweeMoet er eentje kotsen, dan heb ik net...

Lees meer
Wachten op post

Wachten op post

Dat je zó kunt wonen. Dat je zó kunt leven. Charles en ik moeten beiden hetzelfde gedacht hebben, terwijl we rondliepen in de...

Lees meer