Shut up!

15 dec 2011 | communicatie

Verbeter razendsnel je eigen communicatie en die van anderen
In de coaching en training van managers en teams draait het altijd weer uit op de communicatie. Beter willen samenwerken, leidinggeven, organiseren; wat ook de aanleiding is; uiteindelijk blijkt de communicatie het hete hangijzer. Systemen, procedures, kennis; daar komen ze vaak zelf wel uit. Maar goede werkafspraken maken en vervolgens samen ook realiseren wat je wilde, dat is nog iets anders. “Dan hebben we alles zo goed geregeld en dan gaat het toch telkens weer fout”. Wat precies gaat er fout en hoe kan het beter? “Geen cursus graag, maar concrete dingen om te doen.” Lees verder….

Deel dit met

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meer:

Tevroegpensioen

Tevroegpensioen

Ik was er wel klaar mee. Met bedrijven en organisaties, met adviseren, trainen en interimmen. Met het gedoe. Dacht ik. En...

Lees meer