Verschil maken

9 okt 2006 | communicatie, verkoop

Vodafone heeft indruk gemaakt. Niet met een glossy campagne of met gelikte promotie, maar met een verkoper. Hij heette Akif en hij deed alles goed. Zo kom je ze maar zelden tegen.
Ik kom niet dagelijks in belwinkels en had geen hoge verwachting. Mijn eerste bezoek was geweest aan de grote groene marktleider en de bejegening daar was zo knullig, dat ik er elders een apart stukje aan wijd.
Bij Akif was alles anders. Aandacht, respect, advies, deskundigheid, humor en de klant het gevoel geven dat hij belangrijk is. Maar echt indrukwekkend was deze topverkoper aan het eind. Toen hij me zag aarzelen vroeg hij heel open:”Waarover twijfelt u nog?” Een gouden afsluitvraag, die maar weinigen durven stellen.
Telecommunicatie is een dienst. De apparaatjes en de abo’s zijn overal hetzelfde. Mensen maken het verschil.

Deel dit met

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meer:

Tevroegpensioen

Tevroegpensioen

Ik was er wel klaar mee. Met bedrijven en organisaties, met adviseren, trainen en interimmen. Met het gedoe. Dacht ik. En...

Lees meer