Promotie

13 nov 2008 | communicatie, ondernemen, verkoop

Van je vrienden moet je het hebben. Ook in zaken. Als ondernemer kun je voor vreemden adverteren tot je een ons weegt, maar waarom niet familie en kennissen ingeschakeld, net als de zwemclub, de toneelvereniging, de oudergroep en je klas van ’79? Ook als ze zelf geen prospect zijn of kunnen worden, kennen ze allemaal minstens één ander, die heel mooi zou staan op jouw klantenlijst. Je moet ze natuurlijk wel even aansporen om daarover na te denken en ze een beetje helpen. Zo maak je van je promotie een sneeuwbal. Daarom hier de oproep aan alle vaste lezers van mijn businessblog om deze door te sturen aan één contactpersoon uit hun adresboek, die er zijn of haar voordeel mee kan doen. Kijk, zo maak je dus vrienden.

Deel dit met

0 reacties

Trackbacks/Pingbacks

  1. Kiloknaller worden in 7 stappen - Wimst - […] niet aan verkoop maar aan afhaal. Zorg voor wachtrijen. Dat is je promotie. Pain is […]

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meer:

Tevroegpensioen

Tevroegpensioen

Ik was er wel klaar mee. Met bedrijven en organisaties, met adviseren, trainen en interimmen. Met het gedoe. Dacht ik. En...

Lees meer