Mond op mond ballen

21 nov 2013 | klantgerichtheid, marketing, ondernemen

“Reclame is ook maar een relatief begrip”, zei hij. Hij tapte een mandje en wees me op het logo van de verzekeraar, dat op de golfballen geprint was. “Ik heb één keer zaken met die club gedaan en dat hebben ze geweldig verprutst. En of dat nog niet genoeg is; elke keer dat ik hier mijn swing kom oefenen herinneren ze me daar aan. Krijg ik tenminste nog íets terug voor mijn bijdrage aan hun reclamebudget.”
Het zal mijn verbeelding geweest zijn, maar het leek of er een flinke dosis genoegdoening zat in zijn eerste drive.

Ik zal vast niet de eerste zijn geweest, die hij dit verhaal heeft verteld. Reclame en de kracht van de herhaling.

Deel dit met

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meer:

Tevroegpensioen

Tevroegpensioen

Ik was er wel klaar mee. Met bedrijven en organisaties, met adviseren, trainen en interimmen. Met het gedoe. Dacht ik. En...

Lees meer