Het is niet genoeg. Een goed idee hebben, dat vertalen in een product en dat weer een beetje lekker verpakken. Er is meer nodig.
Het is niet genoeg, een goede locatie vinden, die op en top inrichten, een spannende etalage en de deur wagenwijd open. Er is meer nodig.
Het is niet genoeg. Weten wie waar wat is. Ze toevoegen op Linkedin. Meedoen met de discussies. De workshops volgen en de borrels aflopen. Er is meer nodig.
Het is niet genoeg, een lange relatielijst hebben, regelmatig een mailing uit doen. Er is meer nodig.
Dat meer is: de boer op, de deur uit, naar de markt; leuren langs de deuren. Aanbellen, aanspreken en aanprijzen die handel. Als een standwerker, luidkeels overal overheen: “Dit hebt u nog nooit gezien, een wereldprimeur, komt dat zien, komt dat zien, met uw eigen ogen: Beweging in de Zaak; vers van de pers; een boek vol met blogs, leerzaam en leuk, honderdveertig minicolumns plus tien gratis. Kom kijk en koop mensen. Komt dat zien, komt dat zien.”
Er is altijd meer nodig.