Selecteer een pagina

Klanten hebben ook gevoel

10 nov 2011 | acquisitie, communicatie, klantgerichtheid, verkoop

Negen tips om de zaak een beetje te ontregelen
Het zijn tijden om je hoofd erbij te houden. Bij de les en bij de zaak; ruimte voor frivoliteiten is er even niet. Wie iets te verkopen heeft is zich dat maar beter bewust. Consumenten en bedrijven draaien hun dubbeltjes wel drie keer om, voor ze een uitgave doen. Marketing gaat meer dan ooit om kosten en baten, om besparingen, voordelen, functionaliteit en argumenten. Dat zou je denken. En voor je het weet ga je er nog naar handelen ook: rationeel. Maar het belang van de ratio wordt overschat, en dat al een eeuw of wat. Het gat in de markt is … lees verder

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meer:

Wonderland

Wonderland

Op deze dag in 2004 kreeg ik een exclusieve rondleiding in het Frits Philips Muziekgebouw in Eindhoven, door directeur Wim...

Lees meer