Het goede nieuws voor de wereld

22 mrt 2010 | communicatie, verkoop

Schrik niet, maar kunt u mij in een paar woorden uitleggen hoe ú de wereld mooier maakt? Hoe uw werk, product of dienst bijdraagt aan een betere, aangenamere, fraaiere samenleving, al is het maar een ietsepietsie. Waarom wij met zijn allen beter af zijn, omdat u dagelijks doet wat u doet, verkoopt wat u verkoopt en maakt wat u maakt?
Lastig hè, in een paar woorden. Toch maar eens voor gaan zitten dan?
We denken meestal in eigenschappen, prestaties, kwaliteiten en specificaties als we over ons werk praten. Allemaal reuze interessant, maar het blijft een beetje aards op die manier. Als u harten en deuren wilt openen zult u echt uit een ander vaatje moeten tappen. Wie de hemel wil bestormen heeft meer nodig dan een keukentrapje.
Draag het uit, uw goede nieuws voor de wereld. Uw visie, uw droom, uw bijdrage aan de verlossing van de mensheid. Vind er de juiste woorden voor en verkondig het met verve. De werkelijkheid is mooi, maar uw droom nog veel mooier.

Deel dit met

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meer:

Tevroegpensioen

Tevroegpensioen

Ik was er wel klaar mee. Met bedrijven en organisaties, met adviseren, trainen en interimmen. Met het gedoe. Dacht ik. En...

Lees meer