Functiebeschrijving (CLO):
U wordt aangesteld voor het bevorderen van de lach in alle geledingen van onze organisatie, strategisch, conceptueel en tevens in uitlokkende zin. U heeft zitting in de hoogste praatclub van de onderneming, samen met bloedserieuze collega´s die de baas zijn van het maken, verkopen en het versturen van de rekeningen voor onze flauwekul. In eerste instantie zult u zich bezighouden met de afdeling marketing en het daar lopende turnaround programma ¨Minder Saai 2016¨.
Uw aandachtsgebieden voor de korte termijn zijn:
- De glimlach (klanten en bezoekers) : het installeren van een royale smile als breed gedragen herkenningsteken van onze organisatie.
- De gulle lach (projecten en offertes) : het proestend elimineren van alle bullshit die gemiddeld over tafel gaat en op papier komt.
- De schaterlach (leveranciers en partners) : het buikschuddend wegonderhandelen van kostbare en overbodige toeters en bellen.
- Het grinniken (medewerkers) : een 40-urige kriebellach, die als belangrijke arbeidsvoorwaarde bijdraagt aan werving en selectie van leukere collega´s.
Uw functioneren zal worden beoordeeld aan de hand van het jaarlijkse klanten- en medewerkerspretonderzoek. De uitkomsten daarvan zullen wij niet al te serieus nemen.