Genoeg

16 aug 2008 | communicatie, strategie, verkoop

Centraal Beheer heeft het begrepen. Hoe je succesvolle reclamefilmpjes maakt, oké. Maar dat niet alleen. Ze zijn direct-writer avant la lettre én nog van voor het internet en dat geeft ze een voorsprong op alle navolgers, nog steeds. Heel geleidelijk verandert mijn schoenendoos met allerhande verzekeringspapieren in een overzichtelijk mapje met groenwitte polissen. Telkens als er iets opzegbaar is, hersluit ik het bij “Apeldoorn”. Gewoon omdat het zo makkelijk is.
Nergens op het net sluit je zo snel een verzekering af als bij Centraal Beheer. En wat helemaal de doorslag geeft…je kunt ze gewoon mailen, zonder het invulformulier voor je hele doopceel, dat meestal achter contactlinks schuilgaat. Postcode en huisnummer is genoeg. Ze kennen me niet alleen, ze begrijpen me ook. Onweerstaanbaar; even Apeldoorn mailen.

Deel dit met

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meer:

Hang naar het noorden

Hang naar het noorden

Vroeger had ik het vaker. Had ik drang naar het noorden. Nam ik midden in de week een sabatical van een dag. Reed ik in alle...

Lees meer