Dilemma

21 okt 2006 | communicatie, strategie

NS zit met een dilemma. De nieuwe dienstregeling is een maand in gebruik en alles loopt op rolletjes. De voorspelde chaos (door anderen) en zelfs de aanloopproblemen (door NS zelf) bleven uit. Weinig klachten en geen media-aandacht, want er was alleen maar goed nieuws. Wat nu?
Eigenlijk zouden ze er heel graag een lekker-puh-campagne op willen loslaten. Een PR offensief als tegenhanger van de gewoonlijke slechtnieuwsshow. Maar ze durven niet, want als straks de stroom uitvalt, keert het zich als een boemerang tegen ze. En waarschijnlijk weten ze ook niet hoe het moet, na al die jaren alleen maar opdraven om uit te leggen waarom de trein weer stil staat.
Maar er helemaal niets mee doen dan? Gemiste kans? Het jeukt gewoon aan alle kanten. Je werk doen en je zegeningen tellen, zou ik zeggen. Morgen sneeuwt het.

Deel dit met

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meer:

Tevroegpensioen

Tevroegpensioen

Ik was er wel klaar mee. Met bedrijven en organisaties, met adviseren, trainen en interimmen. Met het gedoe. Dacht ik. En...

Lees meer