Tien tips voor meer duidelijkheid

8 mrt 2013 | acquisitie, communicatie, verkoop

Het helpt allemaal niets. Nog meer bijeenkomsten, nog meer borrels, nog meer netwerken. Visitekaartjes in de aanslag, nog eens jezelf introduceren, nog eens je verhaal vertellen. Het helpt allemaal niets, als je niet eerst véél duidelijker wordt.

Van luid en vaak je boodschap herhalen, word je niet overtuigender. Wel vervelender voor je omgeving en zelf vooral moe. Wat je nodig hebt is niet meer lawaai, maar minder. Niet een hogere toon, maar een beter verhaal. Een verhaal dat zo duidelijk is, dat één keer fluisteren volstaat om de aandacht te trekken. Om onthouden te worden. En herinnerd.

Onduidelijkheid kan heel veel oorzaken hebben. Ik heb er tien op een rij gezet en tips toegevoegd hoe het beter kan. Doe er je voordeel mee.

 

 

Deel dit met

4 Reacties

  1. duidelijkheid en service

    Inderdaad een leuke post. Ik ook handelen in een auto huren en liefde voor de nieuwe dingen met betrekking tot hetzelfde lezen. Ik heb zojuist geabonneerd op je post en hoop meer goede dingen zoals dit in de komende dagen.

    Antwoord

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meer:

Zo ene

Zo ene

Als ik me buk valt m’n bril in de wcStaat er drie plakjes, dan vind ik er maar tweeMoet er eentje kotsen, dan heb ik net...

Lees meer
Wachten op post

Wachten op post

Dat je zó kunt wonen. Dat je zó kunt leven. Charles en ik moeten beiden hetzelfde gedacht hebben, terwijl we rondliepen in de...

Lees meer