Tien tips voor meer duidelijkheid

8 mrt 2013 | acquisitie, communicatie, verkoop

Het helpt allemaal niets. Nog meer bijeenkomsten, nog meer borrels, nog meer netwerken. Visitekaartjes in de aanslag, nog eens jezelf introduceren, nog eens je verhaal vertellen. Het helpt allemaal niets, als je niet eerst véél duidelijker wordt.

Van luid en vaak je boodschap herhalen, word je niet overtuigender. Wel vervelender voor je omgeving en zelf vooral moe. Wat je nodig hebt is niet meer lawaai, maar minder. Niet een hogere toon, maar een beter verhaal. Een verhaal dat zo duidelijk is, dat één keer fluisteren volstaat om de aandacht te trekken. Om onthouden te worden. En herinnerd.

Onduidelijkheid kan heel veel oorzaken hebben. Ik heb er tien op een rij gezet en tips toegevoegd hoe het beter kan. Doe er je voordeel mee.

 

 

Deel dit met

4 Reacties

  1. duidelijkheid en service

    Inderdaad een leuke post. Ik ook handelen in een auto huren en liefde voor de nieuwe dingen met betrekking tot hetzelfde lezen. Ik heb zojuist geabonneerd op je post en hoop meer goede dingen zoals dit in de komende dagen.

    Antwoord

Laat een reactie achter voor @GroenVoorEnergi Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meer:

Tevroegpensioen

Tevroegpensioen

Ik was er wel klaar mee. Met bedrijven en organisaties, met adviseren, trainen en interimmen. Met het gedoe. Dacht ik. En...

Lees meer