Leuk

16 feb 2009 | communicatie, strategie

Rabobank overspeelt haar hand. Arme Moreira de Melo, die Jochem de Bruin moet gaan evenaren (of misschien wel overtreffen – zo hoor je ze denken). Zelf vertrouwen ze het ook nog niet helemaal, gelet op het beklemtoonde meester in de rechten als duwtje in de rug. Dus we moeten ook nog verder kijken dan het aardige smoeltje? Half Nederland heeft tegenwoordig trouwens een titel.
Moeilijker kunnen ze het haar en zichzelf niet maken. Waar was Jochem voor hij Jochem werd? En Cora? En Petje Pitamientje? Reclamehelden worden helden omdat ze uit het niets komen. Omdat ze net zo gewoon zijn als wij en ons verrassen met hun leuk. Daarom heette Jochem De Bruin, zoals wij allemaal De Bruin heten.
Europees kampioen hockey zijn én Moreira de Melo heten én dan ook nog leuk moeten zijn. Het kon wel eens
iets teveel gevraagd zijn.

Deel dit met

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meer:

Zo ene

Zo ene

Als ik me buk valt m’n bril in de wcStaat er drie plakjes, dan vind ik er maar tweeMoet er eentje kotsen, dan heb ik net...

Lees meer
Wachten op post

Wachten op post

Dat je zó kunt wonen. Dat je zó kunt leven. Charles en ik moeten beiden hetzelfde gedacht hebben, terwijl we rondliepen in de...

Lees meer